Wednesday 18 May 2011

SALAM PERKENALAN UNTUK SEMUA....

nama saya Mas Hartika. Panggil je mas. Nama aku agak pelik bagi sesetengah penduduk muka bumi ini.... tetapi aku berbangga kerana ada nama ini. Walaupun nama aku macam tue, aku merupakan warganegara Malaysia ok.. IC aku warna biru yer.  aku buat blog nie sebab teringin nak merasai macam member2 yang lain yang sering berkecimpung dengan dunia blog nie. Untuk pertama kalinya aku menaip huruf-huruf nie, aku sangat teruja.. best jugak menaip dengan gaya bebas nie.. aku nie simple.. prinsip hidup aku senang je.. " selagi anda menghormati saya, selagi itu saya menghormati anda". aku nie insan yang agak kasar la walaupun orang selalu cakap aku nie lemah lembut.. lain orang lain pandangan.. its okey lau itu anggapan anda.. good perception...  

1 comment:

  1. lembut.. berbudi bahasa.. cantik itula Mas Hartika yang sya kenal,hehe

    ReplyDelete